Bal :D

Som de andra sa så var det bal igår och det var sjukt kul! Alla var jättesnygga, speciellt jag! Nä, speciellt killarna faktiskt för typ alla hade kostym och det var sjukt snyggt. När jag får en kille ska han ha kostym varje dag! Okej nu låter jag som en femåring också, inte bra... Efter att vi ätit god mat och efterrätt, som delades ut av lärarna (jag kommer sakna dom såååå mycket!), så dansade vi i kafeterian. Jag och dom andra två bloggarna och saskia och Charlotte var nästan dom som dansade längs när det var helt öde, haha lite mobbat men det blev bara roligare och roligare!!! Bilder får ni senare!

Nu ropar mamma på mej så jag måste skynda. Jag ska nämligen till min syrra Matildas utspring idag (=ingen skola :D) och mamma är stressad.

Hundra pussar från Semla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0