avslutning med klassen igår

gud vad folk är söta som alltid vill be om  förlåtelse efter dom varit fulla haha, trotts att dom inte gjort något. men i vilket fall. igår alltså, sen dess har jag älskat min klass. det började med att vi drog hem till wille som sagt (kille i klassen) och hela klassen utom en människa kom dit så vitt jag vet. Sen grillade vi hos honom först och pratade. Sedan gick vi till någon strand där det inte var några folk, vilket var precis vad vi letade efter, sedan kom spriten fram, men efter en kvart kom polisen så alla sprang och var lite rädda hehe, för dom tog två av oss, eller tre, i vilket fall splittrades alla och typ sprang i två eller tre olika gäng och sedan träffades alla igen. Vi gick runt hela kvällen, möttes upp och splittrades och gick och gick och gick eftersom polisen kom minst tre ggr, folk ringde hela tiden och bah " var är ni nu?" . Och alla var så himla trevliga, älskar folk när dom är fulla, dom är så snälla! ♥ senare på kvällen, vid elva tror jag, stack vi till söder, till vitan, där flera från 9e var! alla dom var typ fulla och sen var det massa åsöare, men det var nice, såg och träffade jätte många man känner igen, och eftersom alla var lite borta pratade man med de flesta! Vi gick runt lite, och sedan åkte jag gabbie hanna hem med bussen , och kanske bara fem ur klassen var kvar för att umgås med de få andra som var kvar, kom hem vid strax efter ett. Jag vet att det blev ett lite konstigt inlägg men i vilket fall är jag sjukt jäkla glad för att denhär grejen blev av. det var så roligt. puss /matilda


(bilder kommer, jag hade ingen kamera men de andra hade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0