avslutning


till er som läser detta i vår klass; JAG ÄLSKAR ER 9H!


min hjärna har fortfarande inte fattat att det är slut, skolan är slut, vår klass bryts upp, att det var avslutning idag. Alla satt i eriksdalshallen och en kille från nian fick snacka och presentera. HAN VAR GRYM! helt klart bäst, han ska verkligen bli showpratare eller vad det heter. I vilket fall satt vi där omkring en timme och sedan fick vi gå till klassrummet och få våra betyg; ÄR SJUKT JÄKLA GLAD ÖVER BETYGEN - JAG ÄLSKAR ERIKSDALSSKOLAN ! ♥ på betygspappret ropades alla upp som något speciellt typ den här personen blablabla, men den som fick bäst sådan presentation var nog Nadia, att hon fick sin prins tillslut!, själv fick man bara träffsäker - från när vi spelade kubb igår. Sen gick vi ut på ängen , tog kort och fick cider. Och mina skor gick sönder, klacken gick sönder, fyfan vad sämst, använt dom två ggr inräknat idag å dom kostade 400 kronor, men strax ska jag å gabbie gå och fixa det å köpa grejs till ikv, då klassen ska vara hos wille som avslutning. PUSS


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Alskar dig o alla Andra I klassen oxa kmr sakna er skit mkt men hoppas det blir najs ikvall!<3333334

2010-06-09 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0