älskade klass /matilda

Jag fattar fortfarande inte. jag är fortfarande i chocktilstånd, jag lyssnar liksom på håkan hellström (lyssnar aldrig någonsin på honom) alltså är jag i totalt chocktillstånd, jag fattar fan inte. Jag har inte gråtit någonting för jag fattar verkligen inte. jag fattar inte att igår var sista gången jag gick till eriksdalsskolan, och träffade min klass för sista gången på tre år. nej jag vet att det är slut, egentligen. fast det är inte det. i huvudet är detta ett litet lov, typ sportlov och sen ska vi träffa klassen igen. jag vet det. eller jag vet att det inte är så. fan jag har fortfarande inte fattat. vi kommer träffas igen ju. väl. men åh, kan jag förstå eller? pratar med gabbie just nu på facebook, och jag vet att vi kommer ses igen, i skolan, som förrut, varje dag. vadfan. jag tror jag börjar inse nu. fan ja, nej vi kommer aldrig mer vara 9H, älskade 9H. fan.


Jag älskar er klassen, är så jävla glad för att vi umgicks igårkväll ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0