9 juni "The last day of 9h"

Jag är typ den enda som inte är glad eller på så bra humör. Igår var vi på improvisationsteater och jag frös, tror det kan ha varit en anledning till att jag idag har ont i halsen, huvudet och troligen lite feber. Inte nice. Vi hade avslutning idag men jag har väl inte så mycket att tillägga, håller med om att killen som presenterade var bäst, riktigt rolig!!! Betygen visste jag redan men det var väl ändå kul att få + att vi fick tillbaka lapparna som vi skrev igår där folk skrivit fina saker! Saknar redan alla och skolan, känns hemskt att inte komma tillbaka i höst! Är ganska pepp på ikväll även fast jag är trött. Känner för att sova nu ;) Ni kan få lite bilder från igår och idag! :)

 
Igår, improvisationsschlager, kallt!!                                       Matilda, Elsa och Stina :)


Från avslutningen:
 


Ni får mer bilder en annan gång!! ;)

/ HANNA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0