5 juni

Hejsan, matilda här, har inte haft tillgång till dator, eller jo, testat pappas mobil men man kunde inte skriva blogginlägg med den, den fattade inte riktigt, just nu är jag hos mina Gudföräldrar och har precis kollat på italienbilder, vilket hotell Hanna & jag ska bo på åsådära. Skit nice!

Balen var faktiskt jätte kul, även fast alla drog på efterfest ganska snabbt, men det var trevligt ändå, ända grejen man gjort som man tänkt att man kommit niorna lite närmare, eller vi gjorde ju för första och troligen ända gången ngt tillsammans. Jag och gabbie är fett pepp på att ha någon fest eller liknande med klassen i sommar, men vi får se hur det blir, jag ska inte var hemma så mkt har jag kommit fram till.

Idag har jag ialf köpt ny kamera eftersom min egen gick sönder första dagen i Lettland. Vi har hälsat på mormor, mina gudföräldrar och snart drar vi hem till söder. Det är ialf jätte skönt väder, haft shorts på mig både idag och igår. Imorgon blir det återträff med folket från Lettland å Litauen resan, med grillning och se en liten film som visade vad vi gjorde under resan. Puss / matilda


Balmiddagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0