1 Juni / matilda

Diggar min facebook profilbild starkt, kom även på att jag måste köpa lite saker till helgen;
koftor, solbrillor (vet vilka), kjol och linne, digitalkamera och mjukisbyxor.

Idag började jag tio i tio och gick hem från skolan vid halv fyra tror jag. Hade idrott med brännboll, jag är sämst på det hehe och orkade inte så satte mig tillslut vid Saskia & Olivia för att bara prata. Sedan åkte jag, Gabbie å Mona till skanstull, eller nej vi sprang för att hinna med bussen - men han åkte iväg, så borde man inte få göra! sen köpte vi godis till gabbie, jag och mona var nyttigare med halstabletter och tuggummi! Sen kom vi tillbaka till mentorstiden, tjugo minuter sent men såklart ska man ändå aldrig göra något där. Tycker även det är synd att vår klass är typ den ända i nian som inte åker på klassresa - usch, taskigt -.-
sen hade vi engelska, matte (lek med tärningar och stressräkning) och tillslut bild, och nu blev jag äntligen nöjd med min påse, började jobba på den förra lektionen och läraren var tilloch med rädd för att behöva sänka mig då, eftersom jag inte har några idéer, hatar egentligen bild.. men sen tror jag hon ångrade sig ialf!

Jag gick hem, fastnade vid datorn, men lyckades ta mig iväg till Ringen för att möta upp Iesha och Gabbie och äntigen få ha köpt mina balskor, och nu ska jag å iesha tillsammans ramla omkring som bambi på hal i med skorna på balen! Sedan gick vi runt i hm, och sedan följde jag Gabbie hela vägen hem haha.


Jag har ingensomhelst passande bild till inlägget så ni får denna, lettland igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0