Saker som hänt de senaste dagarna

Dåliga saker som hänt de senaste dagarna:

Min franska familj svarar inte på mailet som jag skickade till dom för en vecka sen och dom svarar alltid jättefort annars när jag skriver till dom! :(

Min brevvän Emma som var i Frankrike förra året svara inte heller längre. Varför???

Lite panik för att jag ska lämna Sverige men det går nog över snart.

Bra saker som hänt de senaste dagarna:


Det är sommar och jag mår bra! Det har i och för sej varit sommar länge men jag har inte mått bra varje dag på senaste tiden. Men nu gör jag det!

Har några underbara vänner som jag förstått att jag älskar jättemycket, bland annat dom två som också skriver den här bloggen. Älskar er <3

Såg Eclipse igår. AAAH! Älskar filmen men mest av allt älskar jag Taylor Lautner! <3 Bästa repliken var när dom var i tältet och Taylor sa: "Let's face it, I am hotter than you." Han hade så rätt.

Läste ut sista Harry Potter-boken idag! Vet att jag är sist i världen men jag tyckte att den var rätt långtråkig så det tog lång tid. Men slutet var jättebra i alla fall. Superskönt också för nu behöver jag aldrig mer säga: "Nej prata inte om den sista Harry Potter-boken, jag har inte läst ut den LALALALALALALA (asså jag håller för öronen när jag säger LALALALALA)!"

Jag ska åka till Frankrike om en månad och tre dagar! Det är helt sjukt overkligt fantastiskt roligt läskigt otroligt bäst!

<3


Kommentarer
Postat av: matilda

Hehe och vilken verklig person är han lik Hehe :) ?

2010-07-27 @ 17:31:27
Postat av: matilda

Hehe och vilken verklig person är han lik Hehe :) ?

2010-07-27 @ 17:32:41
Postat av: selma

vet inte! vem??

2010-07-28 @ 23:35:23
Postat av: matilda

Hehe och vilken verklig person är han lik Hehe :) ?

2010-07-31 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0