tillbaka

Hej bloggen, länge sen ngn skrev men det blir typ så att om man gör saker orkar man inte skriva men om man bara sitter hemma och inte gjort ngt så skriver man. Fast nu har jag gjort något. Jag och matilda har ju varit i italien i fyra dagar och det var as varmt! men det var kul! dom har as god glass och mat och det är jättefint! Vet inte vad jag ska berätta. Ni kan få några bilder:

Vid det här torget bodde vi (vid pantheon).

Jag och Matilda vid fontana di trevi. :)

colosseum

Igår skulle det vara klass träff typ men inte så många från klassen kunde men några var med i alla fall. Vi var först lite vid skinnis men sen åkte vi ngn annan stans, mins inte vad det hette men det var najs där i alla fall och vi träffade massa folk som vi inte kände eller tove kände typ några och jag och matilda träffade några från ett gammalt kollo, alla var i alla fall trevliga. Sen när vi skulle hem hade t-banan slutat gå och vi var typ redan sena hem så vi visste inte vad vi skulle göra men några snälla personer var där och ringde efter taxi, så det åkte vi till söder. Och sen mötte vi upp dom andra som hade hunnit med t-banan och sen gick vi hem. Det var i alla fall kul igår! :P
Nu måste jag fixa mig, har inte borstat håret på länge så det är as trassligt haha så nu vet ni de. ;) Ska träffa matilda och gabbie snart och vi skulle typ på ngn fest ikväll, får se hur de blir :)
/ hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0