lovekiller

DARIN - LOVERKILLER



such a murderer.
Folk som är lite insatta i mitt liv kanske förstår mig lite.
justnu sitter jag på landet. för det första, igår åkte jag t landet efter haft min sista dag med Saskia på 10 månader, jag har fortfarande inte förstått det och kommer troligen inte göra det på ett tag heller. mitt liv är ganska förvirrande just nu, ALLT har hänt på en månad. Livet går upp och ner. I vilket fall jag var ju på grönan igår med saskia, hanna och selma. Charlotte kom till dom när jag och selma åkte hem och sedan åkte jag direkt ut till landet, då mådde jag som sämst, men senare på kvällen löste sig en del och wille ringde och var trevlig. Idag har jag solat och tagit det lugnt och nu tillslut sitter jag här och väntar på att Wille ska ringa mig. Idag fyllde ialf min bror fjortis så han har blivit firad, eller ja.. lite ialf. och imrn åker vi nog snabbt hem till stan, packar ihop allting och drar på semester i tre veckor.

Selma och Hanna, tack för att ni finns i mitt liv. jag älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Selma

Insatt=Jag!



Älskar dej med, du är bäst Matilda <3

2010-07-18 @ 12:01:17
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0