It burns!!!

Idag var Selma i Farsta strand och badade med mor, Boa, Ulli, Åke och hans barn. Träffade dom för första gången och det var kul :) Nu är jag hemma och är trött. Och sjukt solbränd. Jag är helt röd, min näsa ser ut som en tomat. Jag kan inte visa mej offentligt. It burns everywhere!!!!!!!!!!! En flaska After sun kommer att behövas. Nu har jag lärt mej en läxa. Och det är att inte sola utan solkräm, jag blir inte brun, eller jo men först blir jag röd och har ont. Orättvist att vissa blir bruna och snygga när jag blir röd!!!

Jag kommer att komma till ett ställe i Frankrike som heter Morgat, precis vid kusten. Det är sjukt fint där, se bilder. Och så kommer jag gå i en privatskola som kostar 60 euro per månad. Snobbigt värre! Och så har min familj en massa djur. Roligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0