HEJ!

Hej Saskia kollar när jag skriver det är irriterande!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länge sen jag skrev! Har inte orkat, har haft mycket annat för mej! Nej jag är bara lat. Det är sjukt varmt!Vad har hänt i mitt liv då? Jo, jag har varit i LONDON!!! Världens bästa plats! Husen och allt är så fint, alla är så trevliga och snälla, alla pratar så fint och the boys är snygga!!!

Igår var vi på Saskias gård och hade skoj!!! Tog bla en massa bilder som Matilda lägger upp sen! Tycker om er folk!

Har också pratat lite med min familj i Frankrike, dom verkar trevliga tror jag. Ska skriva ett långt brev i kväll! Men nu ska jag, Hanna, Matilda och Saskia till Grönan! Vi väntar på Hanna som vanligt men sen ska vi ut i VÄRMEN!

VM-låten bara för den är bra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0