Hej då Saskia <3

Idag träffade jag Saskia. Imorgon, 31 juli, åker hon till USA så idag var sista gången jag får träffa henne på tio månader. men vi ska höras på facebook och på Skype så jag är inte ledsen! Jo det var sorgligt... Men du kommer att ha det superbäst i USA Saskia, puss puss! :) <3

Jag och Saskia har ett vad (?) som börjar 1 oktober när hon varit i USA i två månader och jag varit i Frankrike i en månad. Vi bestämde att jag skulle kyssa en fransman (bara för att dom är underbara) och Saskia skulle gå på drive-in bio (bara för att det är så coolt!) och den som först gör sin sak får 50 kr av den andra. Ska jobba hårt på att vinna! Men tror Saskia vinner ändå :P

En inte så vacker bild på två vackra människor. Oj vad lamt men aja ni fattar...

Kommentarer
Postat av: Saskia

jag är smickrad!

2010-07-30 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0