dagar av sommarlov

skrev längsta inlägget igår men vafan då, i vilket fall, i förrgår på dagen fick jag äntligen träffa saskia och vara med henne, och när hanna å hon drog till grönan åkte jag till liljeholmen och träffade oliver istl, det var skitnice, för jag behövde verkligen snacka med någon. sen kom jag hem vid halv nio och då skulle jag åkt iväg t rålis och träffa kim, men det blev inte av. Istället var Hanna å saskia hos mig och såg match point, medans jag smsade med jätte trevliga människor, nästan. och fick även prata i telefon lite med Wille (min make, vi gifta oss på kollo förstår ni :D ) och Moa (en annan tjej därifrån).

sen igår, söndag, drog jag å hanna till gabbie och var slöa eftersom det är 32+ grader.. blä, vi gick ialf ut och tog oss en cofécooler på 7elever och sedan åkte vi till liljeholmen å gick omkring och pratade. Sedan åkte vi till Hornstull och träffade Iesha som varit å badat med sin familj, vi typ följde gabbie hem, som idag åkte till elsas land. Sen träffade jag iesha och hanna, olle och tove och bestämde oss för att se bio, eclipse, medans alla andra människor ser fotbolls vm. Gick hem snabbt och åt mat, så upptäckte jag att jag blivit utbytt av mina föräldrar för en fyra årig tjej - eftersom jag aldrig är hemma. Nejdå hehe, dom var bara barnvakter. Sen gick jag ialf på bion och såg Eclipse, helt okej då å då, och sen typ bäst i vissa scener. Efter bion satte jag å hanna oss i en park å snackade och sedan gick vi hemåt.

OM 10 minuter ska selma komma hit, vi ska iväg å leta present till min farmor som fyller år imrn, å då ska vi på kryssning. PUUUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0