31 JULI

in tha housecar right now. today,  har jag varit i kristineberg och är just nu på en golfbana. Jag har pratat i telefon med Elsa å gabbie, och det kommer troligen inte bli av men ska egentligen snacka med fem pers till hehe, vi får se vad som häänder helt enkelt. En kompis t mig är fett konstig på sms, han verkar ha rökt på eller ngt, känns inte så olikt honom iof men ändå. Sedan har inte så mycket hänt, eller okej det har det visst men det kan jag inte ta upp in tha blog! :))) nu märker jag att jag börjar få tråkigt hehe så jag ska skippa datorn lite och vänta på telefonsamtal, föräldrarna spelar golf och bror försvann iväg någonstans.. ah det var väl allt för nu. JO JUSTE ! saskia lämnade sverige imorse, FÖR USA! och hon ska vara utanför europa i 10 månader, huuuuuur ska människa klara sig?! :O vettefasen asso, hum vi får se vad som hääänder. nu hoppas jag bara allt går som planerat när jag kommer hem till stockholm igen !


VET NI VAD SOM HÄNDER IMRN FÖÖÖÖÖÖRRESTEN?! MAAH BIRTHDAY IS TOMORROW ! :)
PUSS ! / matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0