28 juli

hejsan bloggen. nuuu börjar mitt liv reda ut sig och det är underbart faktiskt. jag har börjat våga tänka igen, låter helt stört men så är det, har inte orkat konfrontera allting som snörrar i mitt huvud, därför har jag behövt göra något HELA tiden under en liten tid. helt sjukt hur dåligt jag har mått men nu är jag nog ganska nöjd med livet igen, hoppas inte bara det kommer någon ny skit jag ska börja kämpa mig igenom, men jag låter tiden lösa problemen och hoppas på det bästa. jag har vänner som jag har kunnat pratat med ialf, dom som brytt sig. tack för det! Äh vi glömmer skiten nu , sitter just nu i typ mitten av sverige och det som hittills hänt på vägen är inte mycket, vi har åkt runt och träffat folk och spelat golf typ. Det blir troligen till att se Tusen bröder nu. puss .

Matilda Broström 
har förtillfället ingen bättre bild att lägga upp,
men det bra är att folk börjar komma hem från sina små resplatser
och jag ska kanske få komma hem en vecka tidigare så jag
får träffa människor jag behöver hehe. puss.

btw Grattis till Hampus & Lova som fyller år idag hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0