21 juni

Så nu har jag snabbare internet! sitter i husbilen med den bärbara datorn och livet leker nästan. Har ont i min hand och tumme, pga att jag använder datorn för mkt och smsar hela tiden, vilket betyder att jag har fått en inflamation, och om jag inte slutar typ smsa osv på ett tag kan det vara för resten av livet, ja ni kanske har hört det dom kallar smstumme? i vilket fall har jag spelat golf nu och är någonstans lite längre upp i sverige och vi ska snart åka vidare. det är 25 grader ute, men nu måste jag sluta skriva och inte förstöra mina händer mer än jag redan gjort. puss ! / matilda


en bild på kära saskia och charlotte, saskia åker till usa om typ en vecka, kommer inte få se henne på ett år typ :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0