10 JULI

VI ÄR HEMMA SOM SAGT! :D sorry att vi inte skrivit, det har hänt massa grejer så ja.. livet går upp och ner för mig. men jag överlever och hoppas på det bästa bara. I förrgår som hanna redan berättat var vi i Kristineberg, hanna visste till en början var vi var, men sen så i slutet var hon nog lite borta.. haha. men somsagt (förlåt att jag typ skriver samma sak som hanna) träffade vi underbara människor där och vi var minst 30 personer ialf.

SÅ igår, då på dagen ringde först saskia mig och berättade att hon flyttar till USA om tre veckor, så efter det mådde jag sämst. sedan fixade jag och gabbie lite hemma och sen skulle vi på lokalfest på kvällen, inte lyckat alls eftersom det inte blev något av det eftersom alla var sega och polisen kom osv, inte så nice eftersom vi tagit lokalfesten och dissat en annan fest, plus en annan grillning vi också skulle på.. men kvällen slutade jätte bra ialf, vi åkte ut till liljeholmen och var med oliver, jag hanna och gabbie, och gabbie var jätte rolig haha :) och sen tillslut kom vi hem och sov.

Idag vaknade jag vid tolv, och gick upp och var seg som vanligt. duschat har jag gjort och ska nog fixa lunch nu, sen ska jag få träffa SASKIA Å HANNA och säkert någon mer kanske. PUSS

BILDEN ÄR INTE FRÅN NU, UTAN FÖR NÅGON VECKA SEDAN;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0