you're probably flying home right now

Jag vill kunna vara djup, kunna uttrycka mig i texter, det är nog något jag önskar mig.
Jag funderar på att byta kläder & ska jag sminka mig lite. Väntar på att Scotten ska smsa mig om kvällsplanerna, ungefär när gruppen är & hur vi ska hitta. Ska smsa Hanna att inte glömma eller dissa gruppen ikväll, fast vi är lite lätt osäkra på om vi ska gå, för idag ska det var nya.. eller nä gamla människor där, folk vi har träffat förut, inte alla såklart, men ni vet folk man har känt när man var yngre som nu är konfirmerade, eller vännersvänner man träffat en gång. Så lite konstigt kanske det kommer vara, det vet man aldrig. Men det är ändå avslutning, så nu ska vi se det från den ljusa sidan, att två terminen av gruppen ska selma vara borta, det har gått en termin, bara hälften kvar.. fast det är länge men ah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0