whoop whoop

Har varit i stan idag, och i ingenstans, nämligen i Barkaby (jag är en av dem som säger att bor man inte på en tunnelbane station, ja då bor man på landet). För det första gick jag upp tidigt, halv elva ungefär, sedan när städaren kom så åkte jag in till stan, eller runt två kanske där jag träffade Jennipher, jag handlade lite hehe, för eh japp 600 spänn, bara på rean dock. Sedan åkte vi ut till Barkaby (pendeln + buss) och sen gick vi långt, och ni vet Net o net, bättre priser men lite sämre läge, skulle vilja säga mycket sämre lägre, vi gick väl en mil, nej okej, men långt, fyra buss stationer typ eller ngt extra och köpte webcam till Jennipher, sedan till Ö&B (nej dom har inte dåliga saker där, det är inte gamla produkter, det är bara de saker som inte fått plats i hm etc som kommer dit billigare, så jag köpte lite till för 200 spänn, sen så fick jag en parfym av Jennipher. Så åkte vi hem till mig typ vid sextiden, fast vi tog buss sen blåa linjen och sen röda linjen, lätt komplicerat kanske. Sedan blev det chips & dipp, och tv.  Nu ska jag kanske sova. Puss.

lite sämre läge.. speciellt när man måste gå, i klackar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0