what ́s the point of doing anything

Orkar inte plugga, varför? Skulle typ äta middag nu men jag orkar inte, mina föräldrar är typ trötta på mig att jag aldrig äter med dom osv men vadå jag gör väl det när jag känner för det, man ska ju sätta sig själv som första prioritet så länge det går ;) haha elak jag är.



När det är sånt väder som det är så är det faktiskt fint ute med snö, mysigt liksom men lite kallt kankse, -10 grader idag! :O Coola träd!




Vi slutar typ alltid när det är mörkt ute och på dagen när det är ljust så sitter man inne så man ser aldrig att det är dag känns det som. Känner att jag inte är på så bra humör just nu så vi hörs senare, <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är bra, Hanna! Prioritera dig själv! :D Coola bilder och bra låt ;)

2010-12-01 @ 21:30:35
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja jag vet ;) tackar, jag har tagit dom själv! :D

2010-12-01 @ 21:55:22
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0