Juldagen

Jag gjorde om designen lite, om mer ska ändras kommer detta inträffa senare. Jag ser på Sweeney todd just nu och har tidigare sett slutet av Harry Potter och Fenix orden, och minst tre av dessa (såsom Snape, Belatrix & slingersvans) är med i denna filmen också. Så just nu är det vad jag gör, idag har det varit middag med familjen och farmor, det är ungefär vad som hänt. Jag har även fått en otroligt fin julklapp, en av de bättre jag fått faktiskt, fast alla presenter är lika värda på olika sätt. Men när jag fick den presenten av min vän idag blev jag jätte glad, så tack igen Lindi!

Nu ska jag glömma verkligheten lite till, även fast det är den jag lever egentligen, jag vill ha jullov ganska längre tror jag, då dagarna går ganska långsamt och då man ligger hemma och slipper tänka på mer än familjen och bara kan slöa utan att det känns som att man slösar tid, för sedan måste jag ta tag i vardagen, vilket betyder skola, börja träna, skaffa ett jobb och även sedan faktiskt börja tänka på vilka jag kallar vänner.. tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin design! Och Sweeney Todd är en av de bästa filmerna som finns! Ålska Johnny Depp <3

2010-12-26 @ 00:25:09
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0