lördag fredag snart söndag

Hej igen, har precis ätit thaimat och det var fett gott! har ätit väldigt mycket idag men inte så onyttigt! ;) Har inte pluggat ngt alls eller så så ska göra det nu och typ sova tidigt! Imrn ska jag försöka gå upp så tidigt som möjligt och plugga sen så ska Sofia komma :D så ska vi plugga samhällskunskap, hennes bästa ämne, vi har prov på måndag och jag har inte börjat läsa, inte bra :( jag ska bli bättre på att börja plugga i god tid innan så man inte blir så stressad dagen innan ;)
Sen ska matilda och kim komma och så ska vi baka och få julkänsla och så kan dom förhöra mig ;) matilda går ju ekonomi och det är det vi håller på med så hon vill också lära sig, mycket bra! :D
Detta får nog bli mitt sista inlägg för idag tycker jag så godnatt! ;) <3
Lite bilder från igår som avslutning:

Sofia och lina som typ skriver brev till rektorn för att fjäska :O

Lea och en av de nya eleverna i nv1b, vi hälsar josse välkommen! :)

Undra vem som tog denna smygbild på mig och mina vänner i matsalen! kanske var det random..?

Fint men lite snöigt träd ;)

Vi har bästa platsen att ha skåp på i skolan; 2a våningen dvs i mitten och sen är dom liksom i mitten av husen och där inte så många går hela tiden ;)

I väntan på s a m

keep on waiting, hehe kul bild faktiskt ;)

Sinthia som hade redovisning och klarade det galllant! om hon nu läser bloggen ;)

Alexandra, det roliga är det som händer bakom som jag inte själv såg då utan upptäckte nu på bilden haha ;)

Lea, den glade :)

Från matildas och min inte så lilla promenad! Från södra till fridhemsplan liksom, men det var inte så jobbigt som man trodde, faktiskt ganska skönt :)

Mycket fin bild! <3

Vinterland, go´natt !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra att du uppdaterar! :D Fina bilder, men jag och Lina skriver faktiskt brev till Biträdande rektorn för att få bort Marianne och för att få ha kvar Robert! ;)

2010-12-18 @ 22:37:50
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0