:::::::::::::

Hej hej, hanna här :P Idag var jag hemma! Har inte gjort så mycket, kollat på gamla bilder från en annandator och hittade bilder från lettland och litauenresan :D Måste visa en bild på sötaste fiskarna haha vill typ ha dom som husdjur, man blir så glad ;)

Den gick inte att vrida :(

Jag vill ha en systemkamera så man kan ta fina bilder(dom hära är ju tagna med vanlig) :)

Vännerna i bilen, jag tror att mickis sov.
Hennes födelsedag firades ju på resan och vi hade värsta festmiddagen!

A ni ser, nudlar! ;)

Fast jag fick bara vatten, dom bakom mig också men dom blev ganska glada ändå!
Sen var det dans:


Det var allt för mig, ska plugga lite matte men jag behöver hjälp!
Ska kanske äta lite nudlar till lunch kanske, man blev ju så sugen!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0