Wiho, jag fixade id & bankomat kort. Jo jag behöver handla. Jag ska handla saker på lördag. Och nu fick jag reda på att jag tydligen ska på festa med en kompis då, jamen se så livet ser ut ibland! ‎fick även det här som grej när folk skriver om en:

"82: Världens sötaste och roligaste! Du är så girrlyypower, barbie power med dig assåÅ!
Du kan bli från oskyldig perfekt familjeförebild, till en busig tjej som kan spååra galet ♥ Saknar dig ska du veta PÖÖSS ♥"

då blev jag jätte glad! och sen så är Gabbie så himla jäkla underbart söt just nu! Den människan, hon är så himla snäll, dock får ni inte sno henne från mig, ledsen, hon är upptagen. Och sen så snackade jag med en kompis, om vem av oss som är sämst, & han stavade fel, så jag sa till honom, eftersom han är tönt då. så fick jag svaret "du anmärkte min stavning = bezzerwizzer = tönt = engelska gymnasiet BAM!" man bah, jo okej, hehehehe.
Men så sen har jag planerat typ min mina dagar, utförligt, underbart duktigt fram till julafton! så det är skit nice. eller lite stressigt men aaah.

JAG ÄR I VARJE FALL SÅ JÄKLA GLAD. HAR PRATAT MED JÄTTE MYCKET MÄNNISKOR, HAR ÄNDÅ LITE TID FÖR DET NU, ÄNTLIGEN! MEN NU MÅSTE JAG GÅ. PUSSS. VILL TILL ÄGNA DET HÄR INLÄGGET TILL: HANNA, GABBIE, LINDIWE, LINDSEY, ALVA, BELLA, JENNIPHER, OLIVIA, WILLE, AUGUST, LINDA, MICKIS OCH ANNA!

Vi ser helt efteblivna ut på bilden men vafasen
gabbie skulle logga ut så jag är stressad
så acceptera bilden och gå vidare.
pussssss

Kommentarer
Postat av: anonym

fan för bilden men <3

2010-12-15 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0