egentligen en bra dag men väldigt trött

Hej kära blogg! Dags för ett inlägg nu när veckan är över och man har lite tid ;)
Denna vecka har varit lite jobbig när det gäller plugg! I onsdags så hade vi franskaprov och då var det typ 70 olika frågor och saker man skulle svara på och ja eh... jag svarade i alla fall ngt på alla ;) (fast om det var rätt är väl lite mindre viktigt :P). Sen i torsdags så var det nationella i matte och vi började galet tidigt, 8.00 skulle provet starta och man skulle vara där innan så jag gick hemifrån kvart över 7! :O liksom mitt i natten men aja. Det jobbigaste var idag och det var engelska redovisning, men det gick ändå bra för vår grupp så då blev man glad men jag vet ju att jag inte är bra alls och det är lite jobbigt för i engelska är det enda ämnet som man inte lärt sig ngt i, snarare tvärt om :/
Nu till ngt roligare, det är helg och veckan är äntligen över, sååå skönt!
Efter skolan var vi kvar i skolan ganska länge men det gjorde inget för jag hade ganska kul och sen åkte vi till china town, har aldrig varit där förut liksom en helt annan värld eller jag uppfattade det så fast vi var egentligen bara på rådmansgatan ;) Det var kanske inte jättekul men jag konstig. Nej men sen efter om och men så åt vi på tacobar, alltid lika gott, speciellt om man är hungrig!
Visst ser det gott ut, eller?
Kanske inte ..  Jag åt i alla fall upp allt! :D

Sen var vi runt i lite affärer, vi "alla" provade en klänning vilket förstörde ens ideal eller vad det heter men men, det var i alla fall en kul stund.
Sen drog vi vidare till ett café och drack chai latte mmmmm, det var lite jobbigt men mycket trevligt.
Fiiint, ett hjärta! ;)
Sen blev vi utkörda för att det stängde så vi drog till sf bion i sergel och satt där tills dom körde ut oss för att det stängde, der hittade pantea btw en ny vän.
Sen åkte vi tåg och det var kul, eller jag typ sov för asså shit vad jag har varit trött de senaste dagarna, känns verkligen som att jag inte sovit ngt! Men efter vi lät pantea åka själv var det bara jag, lina och sofia kvar. Vi åkte lite tvärbana och pratade och men vill liksom inte gå hem men det gjorde vi, lina följde mig till pendeln som jag kom i perfekt tid till och vips så var jag hemma.
Såg på tv och tiden rann iväg som den gjorde när vi var ute också :) kul med livet ibland men om man kunde slippa jobbiga saker skulle det va så mycket bättre, tänk om man slapp sova tex, fett nice ju!

Sorry ni som läst detta tråkiga inlägg men jag kände som tvång att skriva allt jag gjort typ hehe :) godnatt nu, imrn är det nya äventyr och DAR som jag trodde var idag så jag har liksom haft ngt att se fram emot! :D

Och jag tycker ni vänner från klassen är bra men det var inte det jag tänkte säga, em asså jag tyckte faktiskt lina och jag och sofia hade bra idé om tjejmiddag typ nästa vecka! Jag tycker att när dte är som nu, mycket plugg och inte kul så måste man planera roliga saker att se fram emot som belöning nät man klarat en jobbig vecka! ;)

mol e kul          heheheh      inte kul men jo om man e trö g (tt)  , jag mår seriöst illa av trötthet nu

Godnatt lovely ones alltså jag eh va? jaja

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra att du uppdaterade äntligen! Som alltid: fina bilder! Och den sista bilden var fett snygg på mig XD



Du ska inte ha några komplex, Hanna! Du är ju redan idealet!! :)

<3

2010-12-11 @ 09:45:59
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack sofia, du får bli min förebild så jag också börjar träna lika mycket som du! ;)

<3

2010-12-11 @ 14:40:09
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja, om du ska göra något så kan du börja träna ;) ingen diet, okej? :D <3

2010-12-11 @ 14:48:54
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tycker tjejmiddag låter nice :)!

2010-12-11 @ 16:17:38
Postat av: Lina

Kolla mitt leende, creepy! Fy Hanna, sluta ta fula bilder på mig!( fast det är ju inte det fel att dem är fula) Eller bilder överhuvudtaget..

Håller med om att det skulle vara bra att slippa sova! :D



(vi måste övertala Sofia att så hon kan på lördag!!)

2010-12-12 @ 00:21:21
URL: http://llinaahh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det finns inga fula bilder på dig lina!

Ja tjejmiddag på Lördag!!! Alla kan? :D BRA!

2010-12-13 @ 10:27:42
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0