.

Bloggen har icke uppdaterats. vi har pluggat istäl. I Onsdags hade jag mitt franska speech, vet inte om det gick bra eller inte, folk sa att det gick typ bra, men dom kanske försöker vara snälla. den första killen som gjorde sin redovisning, fick en utskällning, då var jag rädd för läraren, läraren gick fram t killen och tog bort hans papper, man skulle kunna d helt utantill, och då får man inte kolla på pappret, trotts att killen bara kollade ner två ggr typ. sen började han ropa "kan du göra dethär eller inte?! kan du eller kan du inte?!". Men jag genomförde det i vilket fall. På kvällen var jag hemma Hos Bella med Lindi, Alva, Olivia, Lindsey, Becka och Nea, vi gjorde våra egna vegetariska kåldolmar (skit gott!) och sedan gjorde vi egen sushi, och åt det. Vi pratade om folk ur skolan åsådära. Sedan var det hemåt och försöka plugga.

Sedan igår hade jag två lektioner och sen muntligt civics prov. hemskt. en av det hemskaste sakerna jag varit med om. och jag fattade inte frågan så jag bad honom säga om två ggr, och han bah "are u kidding me?" och jag bah fan shit, vill härifrån och usch det var så hemsk känsla. Senare såg vi Inception i skolan, den var jätte bra! IEGS movinight (hehe mellan 16-19) men  jaja. Sedan var det iväg t kyrkan, fixade lite paket, och pratade om min skola, min typ kyrkledare, tycker jag ska sluta, precis som min släkt. Vill gå i samma klass som hanna, för då har man alltid varandra, men inte nu. Kollar ialf på skolor nu och frågar runt lite, mina betyg ska skickas till Kärrtorp och Nacka och kanske bromma m.fl. så får vi se sen vart jag hamnar. nu ska jag försöka äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0