kill him

Måste ju berätta dagens nyhet! JAg dödade mitt offer! Asssoo fett stolt :D Gick typ runt och letade efter honom hela lunchen men sen innan svenskan kom han i korridoren och då slog jag till, haha. Han hade inga lappar då så jag måste söka upp honom imrn! :P Sen lite bilder:

I väntan på mitt offer, utanför matsalen, alexandra och lea :)


Mitt offer gick ner för trappan men jag gick upp (lite taktik) ;)


Det säkra stället; bibblan! :)



Mitt offer var i ljushallen typ hela lunchen men jag och josephine sprang runt och letade tills vi insåg det hehe fast jag vågade inte ta honom när han satt där bland massa folk + att då riskerar man att bli tagen själv :)
Nu låter det typ som att min dag bara bestod av killer game och så insatt är jag faktiskt inte men alla typ försökte få mig att ta honom men då vägrade jag, ville hellre ta honom själv! :)


I väntan på Leas offer, hehe hon har failat två ggr och tagit fel person men nu vet hennes person om att hon har den så det blir lite svårare nu ;)


Nu lyckades jag visst få med en random på bild igen! Jobbigt :D


I väntan på svenskan :)
Vi hade faktiskt svenska idag, är det inte otroligt!?! :P
Det var en ganska skön lektion, han läste högt ur sagan om ringen och så ritade jag, som man gjorde i mallenstadiet ;)
Det var väldigt fin utsikt från svenskaklassrummet xD

Detta såg jag först nu! kolla ett hjärta!!!!!!! :D </3

och..

...


ETT TRÄD!!!!!!!!!! :D


Det var allt för mig för nu :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alldeles för lite på den där Random personen idag! Mera bilder på henne tack!!! Hon är så vacker.

2010-12-01 @ 21:34:19
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

"Mitt offer gick ner för trappan men jag gick upp (lite taktik) ;)"

En typisk hanna kommentar, fett rolig asso ^^!

... Men du borde berätta sanningen, alltså att du gick upp för att han var där nere så för du var rädd för honom :P <3



2010-12-01 @ 21:53:03
Postat av: Hanna

Ska försöka men den dyker bara upp ibland!

2010-12-01 @ 21:53:58
Postat av: Hanna

Så sant så alexandra, jag borde ju inte hitta på så mycket men jag är mytoman, kan inte hjälpa det! Låt oss kalla det en vit lögn ;)

2010-12-01 @ 22:35:58
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Lina

Varför märker jag aldrig när du tar kort på mig Hanna? ..

2010-12-01 @ 23:14:37
URL: http://llinaahh.blogg.se/
Postat av: Hanna

För att jag är smygfotograf och om du skulle vara berädd skulle du ju bara fly din väg och aldrig va med på bild! ;)

2010-12-01 @ 23:28:07
Postat av: Hanna

Nej men lina vad är det jag ser, du har ju redan blogg!!! Bra där!! :D

2010-12-01 @ 23:30:20
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha :) Det sa jag väl..? eller inte tydligen :P

2010-12-02 @ 11:07:11
URL: http://llinaahh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo men jag är glömsk och trodde inte du uppdaterade den ;)

2010-12-02 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0