hemma på en onsdag

Idag var jag hemma från skolan, skolk here I come.  Jag kom på igår klockan tolv när jag skulle sova att jag skulle fan inte hinna eller ha orken att göra ett engelska speech och plugga in, även plugga in matte provet och civics provet som återstår denna vecka, så jag fick lätt panik och tänkte "fan vad jag borde vara hemma och plugga imorgon!". Och så blev fallet, när jag vaknade klockan sex hade jag skit ont i ryggen från idrotten igår och bestämde mig för att sova lite till, en dag spelar ingen roll. Sen väckte mamma mig och frågade om jag då skulle vara hemma ialf och jag sa ja och somnade om. Gick upp ungefär tio, halv elva och satte mig och skrev engelskatalet, gjorde histroria läxan och pluggade matte med musik. Det känns inte ens som man skolkar när hälften av klassen ändå är sjuka så det är okej. Nu är ialf engelska speechet klart, måste öva in det och sen plugga mera matte till provet imrn. Civics får jag nog försöka göra imorgon och borde även göra mitt franskatal, helvete kom att jag har svenska talet att göra också. Nu ska jag plugga mera matteee . PUSSSSSS ♥


nu bara älskar jag sånnahära låtar,
dom som känner mig vet detta, 
fast den har ingenting med inlägget att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0