until the sky fall down on me

Ibland kan en människa få en så himla glad, och ibland är jag så less på dem så det inte är sant. men just nu. just nu älskar jag människor, i vilket fall dom som idag fått mig att le . Så jävla söta, kan inte sluta le. och jag vet att ni vill höra denhär tönt låten då också! Det här är lite skämt, men det är en gammal lilla melodifestival låt och den kom upp på facebook så jag blir tvungen att plåga er med den också! Puss och godnatt fina läsare! ♥



Denhär bilden är tagen den 5 Februari iår, vi firade Selmas födelsedag
(hon fyller år 2/2) och jag tycker väldigtväldigtväldigt mycket att selma ska komma hem nu,
såhär mycket har inte vi varit ifrån varandra under hela den tid vi känt varandra
(ja faktiskt tre år). Selma, nu läser inte du dethär, men ändå. kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0