tufft

Alltså mina vänner. dom är ganska så smarta ibland
"Fick ditt hjärta igår, blev fett glad
Så glad att jag glömde svara xD"

Jag menar, tänk att jag kan få någon att bli så glad så den glömmer mig?
F1 Tufft liksom.
Juste jag sprang ner till köket snabbt och hämtade musli, sen somnade jag.
Och föräldrarna jobbar fortf, så jag tror liksom inte vi kommer åka och fixa idkort idag.
Och nu är jag trött och funderar på att sova igen.
Japp. Eller gå en promenad, fast nä. men det är ju ändå tanken som räknas!
Jo förresten jag vill nog se en film! fast nä, då somnar jag nog. Jappjapp.

Nu har ju då denna bilden, what so ever, ingenting med mitt inlägg att göra.
men ja, ibland är man så fantasifull!
Förresten så tog denna bild exakt för 188 dagar sen.
Den 8 Juni, dagen innan skolavslutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0