Tips

Heeeej! Jag har fått lite tips om vad jag ska skriva om! Tex vad jag gjort under dagen men idag har jag liksom knappt vaknat, jag vaknade två, var seeg liksom orkade inte gå upp men jag har bokat tid för bowling och bestämt med gabbie att vi ska träna! :) Ska nog klä på mig och så nu så jag liksom hinner göra ngt hehe :) Sen ville ngn att jag skulle göra som jag sa, mitt år i bilder men inte nu hehe ska ju ut i världen, bilder annars då, tror inte jag tagit ngra på senaste tiden så a... Vad var det mer jag skulle skriva om, typ tipsa filmer: A jag har inte kollat på så mycket film och därför vill jag ha ngra filmkvällar nu på lovet! ;) Men jag såg hp på bio del 1 och den var bra, okej vi skiter i det här med att tipsa film, det gick ju inte så bra. Jag kan tips om ngt annat istället!

Dom hära parfymerna luktar gott, jag har dom båda! ;) Fick den rosa i julklapp!
Denna body lotion fast grön för den är bra och luktar gott! :P
Och sista tipset är shampoo och balsam som ni ser på bilden, dom är mycket bra och luktar gott! ;)

Okej det här blev inte alls roligt inlägg men men det får väl duga tills jag är tillbaka :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra inlägg! Fortsätt så! Ska testa det där shampot ;)

2010-12-28 @ 15:53:42
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja gör det, dom är riktigt bra! ;)

2010-12-29 @ 01:57:42
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0