the day before the last 2010 day

Hej hej hej å hej.
Nu kommer ett härligt inlägg angående min dag.
Idag började dagen med att klockan ringde as tidigt, kl 10!!!! :O det kändes verkligen som när man ska till skolan och inte sovit ngt men jag kämpade och 45 minuter senare var jag uppe! :) Sen bar det av till skanstull där jag, matilda och gabbie tränade. "Ska ni styrketräna?""Nä vi ska gymma" Haha matilda gjorde dagens :D
Jaja efter träningen gick vi hem och duschade och fixade oss och sen åkte vi in till stan och letade smycken och kollade runt. Jag köpte en tröja, handskar och smycken! ;) Till imrn dårå :) Sen åkte vi hem till mig, jag provade min outfit, vi åt, vi övade oss på att sminka oss (gick väl lite sisådär), gjorde videoblogg som ni aldrig kommer få se! Sen gick matilda och jag har bara suttit vid datan! Juste vi träffade ju Gabban lite snabbt också (hoppas hon diggar sitt nya smeknamn!). Jag åt choklad och ångrar mig! Jag skulle ju vara nyttig! Jag tror jag ska försöka ha ngra nyårslöften! ;)

Coola vi é, matilda diggar nördglösögon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0