The best thing about tonight is that we aren't fighting

De tre saker hanna rekomenderat nu (eller egentligen fler, men ialf alla grejerna) jag håller med ! Alla de dära sakerna är bäst och luktar godast, shampoogrejerna tar dock alltid slut i affären så det tycker jag är svårt att hitta. Väntar fortf på att mina gudföräldrar/släkt ska ge mig den rosa parfymen, som jag velat ha i evigheter. Fick dock en jätte god parfym igår av min Jennipher, den heter Style&Emotion, så jäkla god! spring å köp kvinnor!!
Gr8 filmer är ialf Inception, In her shoes, 13 going on 30 (13 snart 30), Ps. I love you, Tusen Bröder (serie dock), 13 (ingen skräck utan tonårsfilm), The others (skräck). Och sedan band som är bra, just nu har jag fallit för Secondhand Serenade, så jäkla bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0