talking to the moon

Jag är så sjukt jäkla trött. vill sova.
Idag gick jag upp 7kt tidigt. eller asso halv sju. hehe.
jag kom till skolan tio i nio. åt lussebullar & pepparkakor med klassvännerna.
Vi började tydligen nio, men alla trodde halv tio.
men jag var ialf i våran engelskaläraresgrupp
men Lindi, Hassan, Noshin, Gabbie & Issa (från klassen) & 25 till.
När vi blivit indelade i grupper skulle vi ställa ihop borden, 
jag noshin hassan och lindi bah "eeh.. hur ska vi göra dethära?"
(det var liksom tvåbord vi bara skulle ställa brevid varandra). 
fasen vad dumma alla naturare måste tycka vi är.
Men jag hamnade i vilket fall med en natur-biomedicin kille 
och en samsam tjej. Vi alla var helt otaggade å gjorde inte så mycket
men sen kom jag på ämnet, alltså vi skulle skriva om matte å sen något hur matte påverkat oss. 
världens roligaste project week ha? sedan pratade vi om typ att byta skola
& båda de två vill också byta, men tjejen orkar inte leta ny skola så hon skulle stanna.
Sen gick jag hem halv ett. Städaren har precis städat mitt rum och jag ska typ sova.

(bild tagen förra lördagen då vi åkte skridskor)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0