tagga (redo)

Just let your head go insane, lose your name
Be what you're made to be

Cause time is running out in here
And life starts wearing me out
And I would take you anywhere
You got one second to go.



Jag döööööööör! eller inte. men shit, jag vill verkligen dra ut. flippa. usch det låter så töntigt också. toppen. Men fan jag vill bara dansa, på någon jäkla fest eller fjortisställe. Jag vill kunna gå på klubb. Eller nej. för då måste man vara arton. och är man arton måste man ta ansvar. hejdå, nejtack. Orkar ej. Fast mitt nyårslöfte ska troligen bli att ta tag i skolan mera, så ett ansvars område ska jag täcka. resten, äh fyfan. Nej men jag är grymt jäkla trött på att sitta hemma. Inte inte inte inte inte inte inte kul. okq8 jag har typ damp. Men ååh fyfan. det är onsdag imorgon, eh lill lördag, amen vafasen, ah okej det är lilllördag, fast jag är inte arton, så då kan man inte gå på ngn jäklans klubb.

Juste toppen, fick ungefär en fick hoppning. vänta fasen. Ah nej, att jag ska få en iphone 4, fast tydligen är det skit telia tecknat till, så funderar på att skita i det, eller få den som ipod liksom, min brorsa ska få sin iphone 4 som ipod, så nu vet jag inte riktigt om jag vill ha en eller inte. förvirrande, uuuu know! fast min nuvarande mobil är jag kär i och har varit ganska så länge så aah.. men eftersom jag är sms beroende så har jag dödat mina tummar, och förstört mina händer. intresseklubben anteckningar. nu vet jag inte varför ni överhuvudtaget ägnade 3 minuter av er att liv att läsa mitt inlägg. jag vet dock varför jag skrev dt. för jag kände för det. kan kanske skriva om min dag senare. puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tänkte visa min trevliga sida idag, och visa att jag läser dina inlägg numera!! :D

Din rubrik påminner mig om någon... Typ mig själv, som inte vill säga tagga... Haha ;) det var antagligen inte meningen, men men ;)

/Hannas vän, Sofia

2010-12-21 @ 23:47:18
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi, inga problem! ;) jaså, där ser man! ;P det var kul, haha :D

2010-12-22 @ 08:04:32
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0