suppose that I was never there

Suppose that I missed you
Suppose that I care
And suppose that spent all my nights running scared
And suppose
That I was never there



Suppose, så jäkla bra, jag älskar Secondhand Serenades låtar dom är så himla bra ♥
Jag hoppas ni lyssnar på deras låtar nu. jag hoppas hanna svarar på sms snart för imrn är sista dagen innan nyår, så jag panikar lite, för vi måste nog fixa en del då, helskotta japp. Idag så har jag i vilket fall träffat vackra Gabbie & ätit chokladkladdkake muffins, för det är hennes specialitee, och det är så jäkla gott också, så har vi fixat träningsschema och även kollat upp oss med måttband (haha). Sedan var jag på Handbollsmatch som pappa är sponsor för. Jag tycker det är jätte roligt att se Skuru Ik's Handbollsmatcher, minns när jag var på deras SM final match och de var grymma, det var tider det! :) Jag har levt ett gött liv hörni, mer ska det bli förhoppningsvis.
pappa delade ut pris för lagens bästa spelare


Kommentarer
Postat av: gabbie

jag gillar oss! <3

2010-12-29 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0