sov sött

Ville bara säga godnatt när jag ändå satte mig vid datan igen som jag inte hade tänkt! :/
Dröm inga mardrömmar nu, haha läste precis i engelska boken (har inte läst ut den än hehe) om hans favorit dröm, men dröm om rosa elefanter som dansar på lila moln eller så kan ni räkna får eller röka på, jag förstår faktiskt tanken med det för man blir verkligen trött för ibland springer fåren iväg och det är jättejobbigt att ha kontroll! Det om det, nu om nu, jag ska sova och jag tror inte jag gör kemisaken idag för jag fick reda på det nu, när ska den vara klar? :) Tack för påminnelsen, hade faktiskt glömt! ;) Om man luktar på lim för länge blir det helt snurrigt i skallen, det är typ kul men man ramlar, pröva inte detta hemma om ni är under 18! Man kan slå sig!Asså svårt att sova när man inte kan sluta skratta! Hahah imrn blir det inte kul har ju "sovmorgon" men jag börjar 10.15 man ba va? Om det ska vara sovmorgon ska man ju börja typ 3 fast då slutar man så ingen skola imrn alltså, visst är jag smart!
"Titta pappa en varjg, en varjg men titta då!" "Nej nej inte kolla, sluta titta nu, INTE PEKA!" , ett roligt sitat bara.

Aldrig mer kokakola! Godnatt älskade blogg! Vill ni veta en hemlighet? det är nog inte bara limmet som gör mig konstig. Jag bor på andra våningen så do or die.
Hejje! >>>>>>>>>>>>>########### wwwohhopss fel, sorry vi försöker igen
<<<<<<<333333333333333333333       såååååååå ska det vara :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gå och lägg dig, Hanna! Du behöver sova ;) gör kemin imorgon :)

2010-12-01 @ 23:19:41
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEeeeeeeeeen jag kan inte sooooooovaa!1!! :(

Vad ska jag göra?!!?!? Hjälp mig? <3

2010-12-01 @ 23:21:23
Postat av: Hanna

Vem var det, vem var det dom kommentera?

Det var jag men missade det där med att skriva namn! :D:D:D:DD:D:D:D:D::D:D:D:D:D

2010-12-01 @ 23:22:20
Postat av: Hanna

Men Sofia, vad är det jag ser?!?! Är du uppe såhär sent? Det har väl aldrig hänt förut? Eller ? :)

2010-12-01 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0