Söndag

Nu kollade jag våra kommentarer, så blev jag jätte glad! Hannas fina vän Lea hade kommenterat mitt blogg inlägg, jag menar mitt blogginlägg! (för hanna har berättat att dom hittills dissat mina inlägg...) SÅ det var nice! fast nu får jag press på att jag ska ha bra musiksmak hela tiden.. jag tror inte det kommer bli så. för min musiksmak är galet mixad. I vilket fall har jag tagit det lugnt idag, gick upp vid halv två. Ska till Hanna nu, får se hur mycket den människan har pluggat nudå! Så ska vi baka lussebullar & knäck typ, min familj är så söta "asso du kan väl baka, men du behöver väl inte äta det..?"
japp.. men jag har faktiskt bara bara äta nyttigt idag också! 
fast nu så, eh ah, julgodis.. men det spelar ingen roll! Ska kanske träffa Anna efteråt, för hon ska t Thailand om någon dag typ. Och så är det "the day after tomorrow" ikv på fyran klockan 21.00, don't miss!
 
I’m coming home
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits and they’ve forgiven my mistakes
I’m coming home, I’m coming home
Tell the World that I’m coming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0