sofia

På sofias blogg kan man läsa lite om mig, hon skrev ett mycket fint inlägg så då tänkte jag göra ett om henne också! ;) Hon har ju som sagt en blogg: http://sunnycloudy.blogg.se/
Sofia är 16år som jag och hon går i min klass! Sofia är en flitig elev, tror människan aldrig fått sämre än mvg! Hennes bästaste ämne är samhällskunskap dels pga att hon tycker det är intressant och dels pga att hennes stora kärlek är lärare i just det ämnet. När sofia hörde att den läraren kanske skulle sluta fick hon panik och skrev brev till rektorn! Och som induviduellt val så valde hon såklar samhällskunskap så nu håller hon hårt i tummarna för att denna lärare ska ta henne där med .. hm e nu blev det fel.
Jag tänkte skriva ett väldigt fint inlägg och så men av ngn anledning gick det inte.
Nej men Sofia är väldigt snäll faktiskt, ibland kan man bli förvånad av hennes snällhet men skenet bedrar, hon har faktiskt den där elaka sidan också och akta er för den är riktigt elak kan jag säga av erfarenhet! Med sofia har jag alltid roligt (nästan, det finns undantag när hon är elak eller upprörd över sina betyg för då blir man väldigt lack)! 
Sofia är min lilla pluggis, utan henne skulle jag inte orka skolan, det skulle vara så tråkigt! Faktiskt vad skulle jag göra utan dig sofia, inte kul! nej men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Med henne har man roligt! :D
Sofia är en vän jag inte vill förlora så tänkt aldrig mer tanken att samhälle kanske skulle vara en bättre linje!
Och en bild på denna fina människa kanske:

Det är den där random till höger! ;)

Denna bild blir en liten surprise för den har inget sett tidigare, det är från en övervakningskamera och just i detta ögonblick råkade random hamna mitt framför!

Kram kram! :D <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så underbart söt du är Hanna!! <3 vilket fint inlägg! Åååh, jag blev helt tårögd, jag vill aldrig förlora dig som vän! <3 fast, det känns som om inlägget handlade ganska mycket om en viss lärare, som påstås vara min kärlek... Men det gör inget ;) MVG+ på detta inlägg! :D <3 kraaam<3

2010-12-29 @ 02:39:09
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad glad jag blir! :D Det glädjer mig att du gillade det! <3 Det finns ju mycket att skriva men så råkade det bli om honom lite mycket kanske ;) Och MVG+ det var ju kanon kul också!!! :D <3<3<3<3<3

2010-12-29 @ 14:33:27
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Anonyma Alexandra??? Nej...

"Sofia är min lilla pluggis... Eftersom hon gör mina läxor..." Eller vaddå? ;P

2010-12-29 @ 22:31:37
Postat av: Hanna

nej inte alls .... hehe, nej men hon är bra att plugga med faktiskt! :D

2010-12-30 @ 01:30:29
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0