Slow dancing in a burning room

Svart. Tomt.
För första gången i mitt liv vill jag vara arton, just för att kunna gå på klubb, där finns alltid valet, dit kan du gå, för det finns som någonting som ändå är en öppen plats att gå till om du inte vet något bättre alternativ. Den här vintern är mysig, men tom, död, fast ändå inte. Julklappar, det måste inhandlas, men jag vet inte vad, inte till någon, Jo en sak, men problemet där är att då måste jag vara kreativ och det handlar inte om att köpa något bara om att göra själv. & nej, kreativ är jag icke bra på. Jag vill sova, men ändå inte. jag vill gå en promenad. men det är snö ute. kallt. Jag hade tänkt att gå hem från stan idag, med snön fallande runt mig och med musik i öronen. Men sedan blev det inte så. jag tog tåget, lat som jag är. Jag måste ta tag i mitt liv, jag kan egentligen starta nu och göra mitt franskatal, men tror ni det är vad jag prioriterar. aldrig.

Jag har förövrigt varit i stan och ätit tjockis mkt, efterrättsbufé på berns med Olivia, Lindi, Lindsey, Alva och Bella! Vi åt ganska mycket.. sedan gick vi runt i staden, lite halft döda. Sen fick Lindi träffa sin älskade pojkvän (den människan är galet kär, och dom har varit tillsammans i 2 år nu, grattis i efterskott :) )

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0