onsdag29 vs torsdag30

Nu blev kl mycket och jag måste genast sova, ska upp tidigt imrn och träna!! :O Ja det är sant! Hoppas ni gillade mitt förra inlägg btw, mycket bilder! ;) Efter bowlingen åkte vi till sjöstaden och åt sushi, mycket gott! Sen gick vi hem till sofia och spelade massa olika spel, det var super skoj eller i alla fall det där spelet där jag vann! ;) Vi var där ganska länge men sen skulle vi hem och jag åkte med lina till gullmars men när jag sen skulle ta mig därifrån var det lättare sagt än gjort för 4:an som jag först tänkte ta hade slutat gå 10 minuter tidigare och sen när jag går ner till t-banan var det helt svart och inga tåg! :O vad skulle jag nu göra???? men som tur var kunde jag ta nattbussen, 94:an och jag behövde då bara vänta 11minuter!!! Men hem kom jag i alla fall ;)
På skrivbordet hemma låg ett gammalt fota på mig, undra vad det skulle betyda? ni kan ju få den som avslutning! :) Godnatt nu alla fina små läsare!! <3

Fin hund :) (på den tiden var jag en riktig djurvän)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackare! Va jobbigt :( tur att du kom hem!! :D vilken söt bild! :)

2010-12-30 @ 11:32:52
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0