okq8, uppdatering

känns hemskt att när man väl går upp, jadå blire typ mörkt ute, gick upp typ tjugo i två efter ha läst lite och så såg jag ett avsnitt av Veronica Mars, funderar lite på att proppa ipoden med musik och sen gå en promenad runt årstaviken, fast jag kommer inte hinna det, för först måste jag fixa mig och sedan kommer farmor hit. Julafton var riktigt mysig men jag var trött så jag höll på att somna när vi fick presenter men sen somnade jag typ precis efter det, fick nice presenter! Och julafton var som vanligt, men det är ju hela grejen med den också! Borde nog ta och fixa mig, och jag måste fixa fler julklappar också, nu har man fixat till la famiglia så nu är det miei amici jag ska fixa presenter till, skoj när man inte har fantasi. Föräldrarna är ute på promenix ialf, det är ju nice för dem, funderar på att gå upp jätte tidigt imrn och gå promenad, vi får se hur väl jag utför den idéen. See u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0