Min helg gick ut på att sova + daniel adams ray

Jo men helgen dåda. I fredags så hade jag inte förstalektionen, för den hade vårlärare flera muntliga förhör på, vilket jag hade i torsdags, så istället, medans Lindi åkte till fitnessmässan i Göteborg & fick träffa våran vikare lärare i idrott, Mr Roberts (som vi haft typ tre ggr, även den som har så hårdaträningspass så vi har haft galen träningsverk dagen efter). Och i Torsdags efter vårat muntligaprov och innan vi skulle se Inception i skolan så gick jag, lindi, bella, alva, lindsey och olvia och köpte 1 kg choklad, och dricka och lite frukter. Så då frågade jag: "kan vi inte gå promenad nu eftersom vi ska äta så mycket sen?"
Alva - "en raskpromenad?"
Alla - "men lägg av matilda"
Jag - "men jag behöver träna.."
Lindsey - "men matilda, vi har faktiskt idrott en gång i veckan!" 
Jag förstår henne, det gills väl lite som träning, fast nää, borde träna mera faktiskt.

Nejdet jag skulle komma till var ialf i fredags morse gick jag upp tidigt, halv nio, fixade mig och sedan mötte jag Bella och alva på medis och åkte hem till Olivia i Hammarbyhöjden och där köpte vi lite ingredienser och gjorde pannkakor!



Sedan kom vi till skolan, till vår enda lektion, Svenska 13.25. Och slutade tidigare också vad jag minns, men det vi gjorde var typ att ta låten "rudolf med röda mulen" och ändrade den på olika sätt, rappade, höll ett tal, osvosv. Det var skojigt att se hur folk hade gjort om sången. När vi slutade gick jag, Alva, Olivia, Lindsey & Bella till Skrapan, men sen tröttnade jag å bella å gick hemåt istället. Sen gjorde jag inget mer på kvällen, sov typ. Sedan på lördag, sov jag till halv två, såg på Veronica Mars och sen gick jag med Hanna, Gabbie, Johanna och hennes syster Josefine på Daniel Adams ray, det var väldigt skojigt!




Sedan typ somnade jag när jag kom hem. Och sov. Och såg lite tv.
Sedan på söndagen sov jag väl till ungefär 12. Sen såg jag lite Veronica Mars.
Sedan åkte jag till farmor med pappa på kvällen och fixade lite.
Sen hem. Kolla lite serier. Sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0