min dag

Hej, bonjour, hola! Idag har det varit en bra dag (ignorera att kl är över 12 och att det egentligen är en ny dag), jag vaknade sent och så som jag redan skrivit sen fixade jag mig lite snabbt och sen vet ni vad jag gjorde? ni kommer aldrig gissa rätt så jag säger det! Jag tränade!! asså shiiiiiitt, jag joggade en km sen styrketränade jag och jag klarade dödsmaskinen, jag har nog inte berättat om den förut men när jag var på gymmet senast eller vad man säger (x antal månader sen) så klarade jag inte av den maskinen, det gick bara inte, vi tog av all vikt men det gick ändå inte men nu, nu klarade jag det tom med 5kg!! :O är ni inte stolta över mig?!?! :D Sen när jag kom hem och skulle äta, gissa vad jag åt! Jo lax, LAX!!!! :O :D :D asså glädjedag! hehe okej? nej men det var faktiskt jag som lagade maten och det tog fett lång tid! :S när jag lagade samma mat när sofia var hos mig så gick det typ as snabbt :S men det är klar, tiden går ju fort när man har roligt och det hade jag inte direkt när jag bara väntade och väntade. STOPP nu blev detta ett tråkigt inlägg och då måste jag ju stoppa mig själv så jag inte fortsätter! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

OMG OMG OMG! Har du tränat?!? Well done, Hanna! Såklart det tog längre tid, och inte var lika gott när jag inte var med! Vi har ju så roligt :D Fast... Lax är ju alltid mucho gott! ;)

2010-12-29 @ 01:32:12
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

JA JAG tränade faktiskt! :D

Lax är alltid gott! Det är min favvo fisk :) Men det är klart det är lite jobbigt att laga när man inte har roligt, nästa gång får du komma och laga!! ;)

<3

2010-12-29 @ 02:00:26
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag kommer gärna och lagar (och äter) lax!! :D <3

2010-12-29 @ 02:36:12
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0