Lucia, jag vill ha värme

Jag känner att jag förtjänar något att äta nu när jag uppdaterat bloggen lite! men städerskan är fortf kvar, una problema, hon slutar först klockan fem, ska jag sitta och hungra ihjäl här eller? Jag har haft lunch idag, jo jag vet, risgrynsgröt. Jätte gott, egentligen men inte i min fina betong skola med stort hjärta. Jag får vänta lite till nu, och ska inte sova, så jag kan sova tidigt istället. Vi ska nog till polisen idag och fixa id kort ialf! & sedan är det ung och bortskämd på ettan, bästa programmet (nästan). Väldigt underhållande ialf! Denna vecka jag ska fika med Kattis och Amanda. och träffa Wille, och Elin. Och kanske gå till kyrkan. Och åka till farmor, och juste ha middag hos Olivia. Ehm, jag tror att min vecka kommer vara liiiiiite stressad, men jaaa.. så är det bara!

Längtar förövrig till att åka till Thailand, fast jag ska ju till Vietnamn i påsk, och Korea nästa höstlov & förhoppningsvis någon varm resa i sommar, såsom stsresa, värme ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0