ledig tisdag

Dålig uppdatering men jag hade en bloggkick förut men den perioden är över och denna vecka är full med plugg så jag hinner typ inte. Men ett snabbt inlägg nu. Idag var jag ledig och sov länge, såå skönt! Sen pluggade jag lite och ngn gång senare kom sofia och pluggade med mig, vi har franska prov imrn, måste plugga mer, valde ju franska som individuellt val för meriten och då måste jag ju satsa lite men det går väl lite sådär hehe ;)
Jag har bakat pepparkakor, eller egentligen var det mamma men hon gick och pratade i telefon och när jag kommer in i köket ser jag att pepparkakorna är lite mer än klara och när jag öppnar ugnsluckan kommer en rökvåg emot mig och dom är helt brända! Lyckat, vi hade tom färdig deg och det är väl inte så svårt, så då tog jag över och dom blev lite mer lyckade, fast nu har jag ont i magen, åt lite mycket :P

Är det ngn som kan lösa en sånhära?

Jag kan lösa en sida och lyckades göra som på bilden också men vill lära mig att göra hela, så om ngn kan så kan den gärna lära mig hehe, det är en rubix cube för den som inte vet ;) vadå geek?



Peace out, ni får bilder från igår osv en annan gång, måste springa eh plugga franska! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer att klara provet utmärkt! Ta med några pepparkakor imorn. :) Mucho fina flätor på bilden!! <3

2010-12-07 @ 22:24:30
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0