kemi

Idag hade vi kemi också, halvklass och det betyder labb! Trodde verkligen det skulle vara helklass som det är varannan vecka för jag kunde verkligen inte minnas vad vi gjorde förra veckan! Men vi hade i alla fall labb och det vi gjorde var att ta reda på vad en droppe av ett ämne vägde ;)


Fina klassmedlemmar ;)
Jag var lite busig och la ett par labbbrillor i den där väskan haha tror det var mikas men jag vet inte om hon märkte ngt men då blir det en liten surprise när hon kommer hem ;) Jag tyckte i alla fall att det var lite kul men en viss sarah tyckte det var jätte elakt och inte alls kul och sa att hon skulle säga det till mika men asså hur tråkig får man vara!?!?! det är inte elakt! bara kul! Jag hade i alla fall tyckt det var kul om jag kom hem och hittade ngt i min väska ;) Hon kommer inte få reda på att det var jag om inte ngn säger det för jag använde en jättepincett så jag lämnade inga fingeravtryck! :D


Lea "the labb master" ;)



Man blir lite galen av kemi .. :)
Där såg ni min jättepincett också! ;)

De andra grupperna:



trött?

Jag diskar ett cylinderrör vadårå?

Kuuul med natuuur alltså, ni borde valt det liksom man får experimentera!!!! Det är så coolt att typ räkna hur många droppar det går på en ml och dess volym! ;)

Vi fick tillbaka våra matteprov idag också och han sa att jag fick minst vg i alla fall men han hade inte fattat ngt alls av vad jag hade gjort på en uppgift så han skulle typ kolla det men jag tror inte han kommer komma fram till ngt för jag vet ju inte ens själv eftersom jag bara hittade på lite och skrev massa konstiga uträkningar och så ;) Så nu hänger alltså allt på nationella! Och jag hatar folk som klagar på att dom är skitdåliga osv när dom egentligen är sjukt duktiga och mycket bättre än andra!! Så snälla ni tänk lite på oss andra, hur tror ni vi känner oss när ni säger så där!?! Nej nej man känner sig inta alls jättedålig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Var det där sista en liten pik till Sofia för att hon egentligen vet att hon är jättesmart? :D



Labbbrillor.. snyggt med tre bbb :)

2010-12-01 @ 20:48:29
Postat av: Sofia

Det där sista var absolut en pik till mig! Visst, Hanna? Men jag har ju tappat allt :(



Coooooolt med natur... (not)

2010-12-01 @ 21:32:39
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

A det var till sofia för att hon skulle inse och jag var seriös men det gick väl in genom ena örat ut genom andra eftersom hon fortsätter!!

Asså att ha tre bbb är ju lite coolare, lite bättre ;D

2010-12-01 @ 22:03:53
Postat av: Hanna

Du borde också skaffa blogg lina! ;)

2010-12-01 @ 22:04:35
Postat av: Sofia

Hahha, nejdå! Jag försöker att ta åt mig!

2010-12-01 @ 22:28:23
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0