kärlek

WIIIHO ♥
kärlek till denhär dagen som varit så jäääkla bra!
Jag har typ världens bästa skoldag, då mina skoluppgifter går bra!
Sedan har man en mysig eftermiddag med mysigt folk!
Sedan går man på grupp och påvägen hälsar folk och är trevliga
(utan att man känner dom) & väl framme, så får äta lussebullar!
Där äter vi och en kille som träffat min, Hannas & Elsas
gamla klasskompis berättar om det typ, intressant!
Sedan har vi andakt och leker och skrattar.
Och kör fotleken på våra egna sätt.



Sen går jag hem och är inne på facebook och lägger in/taggar folk.
Och så får man helt plötsligt sms där det står
"Jag vill bara säga att du som får detta smset betyder
mycket för mig och finns föralltid i mina tankar,
även om vi skulle tappa kontakten nu eller senare skulle du vara saknad
"
Och så får jag reda på att livet är bättre och jag blir så jävla glad då!
Och så ska jag få träffa den människan snart sa vi.
Sen är man inne på facebook och då säger en till
"vi måste träffas snaaart!"
och sen kommer en ny chatt upp med en annan människa som
är lika gullig och frågar när vi ska träffas!
Och mina andra vänner är glada idag och ingen har verkat må dåligt
och jag har fått min kompis att börja sluta röka.
Den här dagen känns så jäkla bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0