jesus födelsedag är svaret

"firar vi jul för kristus födelsedag eller död?"
"är det inte du som ska föreställa ha gått i konfirmation?"
"jo.. men asso.. "

Imrn ska jag till skolan otroligt tidigt! Jag börjar klockan nio, det är lite wild and crazy att komma dit klockan nio när man egentligen börjar halv tolv på måndagar, man du vet liksom, ibland får man vara lite wild and crazy eftersom det är project week och då börjar vi tidigare, fast jag ska vara ännu mer crazy å komma till skolan tjugo i nio för att få lussebullar. vi struntade i lucia och körde på lussebullarna direkt istl (liksom, tror ni våra föräldrar kom för att se oss faila när vi sjöng på dagis? nää just precis, de kom för att få lussebullar å pepparkakor). C'est la vie.

Alltså, min helg har liksom inte bestått av galet mycket, typ sova, jag behöver ta igen helvetiskt mycket sömn, men kanske berättar lite senare å lägger in bilder imorgon. Hoppas d blir en skojig vecka så jag är inställd på att skolan egentligen i slut för denan termin, men ouioui. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0